נעים מאוד
שמי מושיקו לוי, מטפל מוסמך LI-CBT בגישת קבלה ומחויבות (ACT).
בקליניקה בגני תקווה ובמפגשים אונליין אני מזמין אתכם למסע טיפולי פנימי.
אני מאמין שטיפול לא חייב להתקיים רק בין ארבעה קירות — אלא יכול לשלב גם שמחה, יצירה וחוויות חיים שלעתים נדחקות לשוליים ביומיום שלנו.
לצד תהליך מובנה וממוקד, נפתח גם מרחב לחיבור לעולם הרוח, לדמיון ולחלקים שבנו שמבקשים פשוט להיות.
אם אתם חווים מתח, חרדה, דכדוך, תקיעות או קושי בקבלת החלטות — ייתכן שזה המקום בו שינוי יכול להתחיל.
אם זה מדבר אליך — או אפילו רק מסקרן אותך — אשמח להיפגש.
מה אומרים המטופלים
"הגעתי למושיקו עם צורך למצוא את הדפוסים המגבילים שלי ולקבל כלים לשנות אותם ולהתמודד איתם. מושיקו עזר לי לראות את הדברים בצורה ברורה ולימד אותי כלים מעשיים בהם אני משתמשת גם היום ועוזרים לי מאוד! בשונה מכל טיפול אחר שחוויתי, פה עסקנו בדברים ברגע האמת ולראשונה הצטיידתי בכלים פרקטיים. אני מודה על התהליך המדוייק שעשינו ביחד. תודה מעומק הלב!"
"הגעתי לתהליך כשאני ואמונה בעצמי כשני זרים. כבר שכחתי מהי הצלחה, איך היא נראית ואיך היא מרגישה. בתהליך איתך הצלחתי לאט לאט לראות את עצמי במשקפיים של האחר, לראות אותי מבחוץ, כלומר לראות בעצמי את מה שאחרים רואים בי, ועל ידי כך חזרתי להכיר בערך עצמי ולגלות חמלה ואמפתיה כלפיי. כך שהאמון והבטחון פרצו ואיתם ההצלחות... התהליך מומלץ בחום לכל אחד ואחת ולא רק לשבורי לב :) תחושת החברות, האמפתיה והחיוך של מושיקו, הפשטות בה הדברים נאמרים ונעשים ותחושת העצמה שמושיקו מעצים בחיוך, בענווה, עם הומור ולב — הם אלו שעושים את התהליך עם מושיקו לשונה, מיוחד ומעצים."